Често задавани въпроси (FAQ) за Полумаратон Бургас

  1. Как да се регистрирам за участие в Полумаратон Бургас?
    • Регистрацията за участие е само по електронен път на сайта на полумаратона.
  2. Какъв е срокът за регистрация?
    • Крайният срок за регистрация е до 23:59:59 на 20-ти ноември 2024 г. След това ще е възможно да се направи само късна регистрация при наличие на свободни номера. В деня на състезанието няма да се правят регистрации.
  3. Какво включва стартовият пакет?
    • Стартовият пакет включва състезателен номер с електронен чип за времеизмерване, официална тениска, уникален медал за финиширалите, достъп до подкрепителни пунктове и медицинско обслужване.
  4. Къде мога да намеря информация за трасето и разположението на подкрепителните пунктове.
    • Подробна карта на трасето, заедно с информация за подкрепителните пунктове, е достъпна на нашия уебсайт тук: Карта и информация за трасето. По трасето ще бъдат разположени два подкрепителни пункта – на 5-ти и 8-ми километър, за да осигурят нужната подкрепа на участниците.
  5. Какви са контролните времена за трасето?
    • Контролното време за дистанцията от 10.5 км е 1 час и 30 минути.
    • Контролното време за дистанцията от 21 км е 3 часа.
  6. Каква е минималната възраст за участие в състезанието?
    • Няма възрастови ограничения за 21 км и 10 км.
  7. Как мога да променя данните по регистрацията си?
    • Ако искате да промените данните, които сте използвали за регистрация, моля, изпратете имейл на burgashalfmarathon@sklokomotiv.bg преди крайния срок за регистрация. Промени няма да могат да се правят след това.
  8. Необходимо ли ми е медицинско разрешение?
    • Медицинско разрешение не е необходимо.
  9. Къде мога да проверя регистрацията си?
    • Можете да видите регистрираните участници на сайта на Полумаратон Бургас.
  10. Кога и къде мога да получа стартовия пакет?
    • Стартовият пакет може да бъде получен само на:
      • 21 ноември от 14:00 до 18:00 часа – магазин “Декатлон” Бургас
      • 22 ноември от 11:00 до 19:00 часа – магазин “Декатлон” Бургас
      • 23 ноември от 10:00 до 19:30 часа – хотел “България”
      • 24 ноември от 07:30 до 09:30 часа – старт/финал
  11. Мога ли да получа стартовия пакет на друг бегач?
    • За да получите стартовия пакет на друг бегач, ще трябва да носите/покажете неговото/нейното потвърждение на регистрацията и копие/снимка на личната карта.
  12. Каква е процедурата при лошо време?
    • Състезанието ще се проведе независимо от метеорологичните условия, освен ако не представляват опасност за участниците.
  13. Какво трябва да направя, ако ми липсва резултатът или е сгрешен?
    • Моля, свържете се с нас, за да можем да проверим и коригираме информацията.
  14. Ще получа ли медал след финала?
    • Да, всеки участник ще получи медал след завършване на състезанието, в зона, определена от организатора.
  15. Как мога да се свържа с организаторите при допълнителни въпроси?
    • Можете да се свържете с нас чрез имейл или телефон, информацията е налична на сайта.
  16. Допускат ли се домашни любимци по трасето?
    • За съжаление, домашни любимци не са разрешени по трасето по време на състезанието.
  17. Какви са подкрепителните пунктове по трасето?
    • Подкрепителните пунктове ще бъдат разположени на 5ти и 8ми километър. На 5ти километър храна, вода и енергийни напитки, а на 8ми вода и напитки.
  18. Какво да правя, ако се нуждая от медицинска помощ по време на бягането?
    • В случай на нужда от медицинска помощ, моля, придвижете се до следващия медицински пункт, който е обозначен на трасето или се обърнете за съдействие към нашите доброволци.
  19. Мога ли да слушам музика по време на бягането?
    • Препоръчваме ви да не използвате музикални устройства по време на бягането, за ваша безопасност.
  20. Съхранение на лични вещи
    • В близост до стартовата зона ще бъдат изградени шатри за съхранение на лични вещи, отделени за всяка една от дистанциите. Това ще осигури удобство и бърз достъп за участниците преди и след състезанието.